Massa vänskapstid!

Huh, är helt slut, det har blivit många tajta dagar med vänner här, men det är riktigt kul, fast man får ju känna att man lever haha. I onsdags drog jag en sväng till fina Jennifer, surr och massa fotografering, dessutom fetade vi på en riktigt sockerrik kaka, den var inte dum den, fast min fisiga mage tyckte väl inte riktigt att det var okej haha. Torsdag förmiddag drog jag ner till en gammal vän i Sundsvall, som dessutom har barn, så det blev fulla muggar, sedan lite mys framför film där man återigen feta på en massa osunt och magen fes vidare. Slagga över, fick sova inne med gofisen sedan var det full rulle fram till nu, trött, men suuuperskoj!! Nu väntas en riktig god middag muuums, sedan drar jag in till stan för att återigen träffa ett par andra vänner som jag och sambo ska se bio med, Godzilla (YES!) Gillar ju sånt ja ;) Huuuh så får vi se om det blir någon trevlig prommis med Ekka på söndag. Jisses känns som att man inte gör något annat än umgås med fina goa vänner - härligt <3 Hästarna får ha lite semester ;) Nu är det mattes tur att latja lite..l
 
 
 





Kommentarer
erica

Vetdu!! Jag tycker det låter jättebra att du åler och gör lite saker och umgås med vänner. Du tar igen de du missat i några månader nu ;-) ha det trevligt ikväll

2014-05-16 @ 18:57:23
URL: http://isbrudarna.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?