Betesläpp imorgon!

Gaaah nu är jag helt slut, det blev en till övernattning i stan, sedan lite ärenden och SEN var jag hemma :) Dock blev det städning på en gång då min fina sambo inte alls har haft tid att ägna sig åt huset - nu är det vårbruk - ja vi ses om ett par veckor då! Haha aja jag tog och pallra mig upp till sommarhagen runt kvällen och lagade den efter vår stora storm vi hade här i höstas. Det tog ett par timmar och myggjävlarna bet sönder mig från topp till tå, men nu är hagen nästan hel och dessutom större då jag tog med mer skog :) Så tomorrow släpper jag och Jennifer våra kusar på betet, ska bli grymt roligt! Hoppas de går ihop alla, det är väl mer stona jag hoppas ska sköta sig, men det kommer nog gå bra. Dock har det växt väldigt lite gräs i år så jag hoppas hoppas betet räcker för dom, annars får de väl gnaga i sig bark och mossa tjockisarna! Ja tre små och två stora, det ska nog gå, fast jag tror de tre små äter för sex stora ^^ Det komiska är att vi prickar in precis dagen på ett helt år imorgon då de släpptes på bete förra gången, vi kan det där jag och Jennifer!
 
 
 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?