Välkommen tillbaka!

Mailen fortsätter, efter ytterligare ett mail från en fin läsare som fann inspiration och glädje i min blogg så kände jag okej, jag provar öppnar den. Jag låter den vara öppen ett tag så får vi se vad som händer. Mycket har hänt i mitt liv och jag är väldigt skör, jag tänker inte berätta, det är mitt privatliv och det är många nära och bekanta som heller inte vet, men jag vill ha det så, jag vill inte att det ska bli offentligt. Känner jag att det inte går, så stänger jag bloggen igen och så får jag se om jag öppnar den i framtiden  igen, men vi testar nu, för jag måste vara egoist och tänka på mig själv i första hand och min hälsa. Jag har en otroligt hög puls bara av att jag har låst upp bloggen, så det påverkar mig otrolgit mycket, men jag hoppas att det ska ge goda ting ändå.
 
Ni har varit underbara alla ni som skickat mail med så otroligt fina ord, inte visste jag att bloggen var så omtyckt och till och med gav sån inspiration. Det är otroligt vackert tack! Så ni kan väl klappa er på axeln själv då det är främst ni som fann nyckeln och låste upp min blogg :) <3 Välkomna!
 
 
 





Kommentarer
Frida

Roligt att du är tillbaka :) Och snygg jacka!

Svar: Tack Frida :) Känns lite roligt att vara tillbaka.
mittangsull.blogg.se

2014-03-17 @ 11:46:15
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se



sandra

äntligen är du tillbaka!!!

Svar: Vad kul att du tycker det :)!! Jag hoppas ja kan ha bloggen öppen framöver:)
mittangsull.blogg.se

2014-03-17 @ 12:02:49



danielle

åhh äntligen :DDD

Svar: Åh dina ord värmer tack Danielle <3
mittangsull.blogg.se

2014-03-17 @ 20:02:29



Titti

Åh vad härligt att du är tillbaka!

Svar: Vad kul att du tycker det Titti :)
mittangsull.blogg.se

2014-03-18 @ 11:59:54
URL: http://livetpavischan.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?