Uppdatering om hästarna

Idag gick det inte så bra med Fifa, hon använde inte sin överlinje riktigt, vilket är tråkigt :( Galoppen var riktigt fin emellanåt men hon vill helst välja vänster varje gång, så jag måste bli lite hårdare fram över och be henne ta höger mer. För övrigt blåste det som fan, hårt dåligt underlag och jag var inte på riktigt humör - hoppas bättre på imorgon, men det ska ju bli kallare och kallare, dessutom snöa och det gillar jag verkligen inte, fick jag bestäma skulle jag ställa av Fifa ändå tills våren kommer tillbaka igen, men det kan jag ju inte. Vill rida på volt snart, men så länge planen inte är upptinad så går det inte, och jag vet faktsiskt inte om jag vill lägga ut en massa pengar på ridhusabonnemang och medlemskap, ja menar snart är ju ridplanen upptinad så känns lite onödigt, men man vet aldrig vad som händer.
 
Kaera var fortfarande varm i vänster fram, däremot ser hon ut som vanligt och är inte halt på något vis. Så det är ju skönt, får avvakta några dagar och se om värmen försvinner. Bitter är det inge större fel på, han äter och är pensionär han!
 
Aja dålig dag helt enkelt och jag blir så sur över blåsten, usch!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?