Underbara ni <3

Får så fina kommentarer både här och på mail av goa läsare. Och en kommentar fick mitt hjärta på fall lite extra. Tack du gjorde min dag ÄNNU bättre <3 Ni är så underbara där ute, helt otroliga, jag blir så rörd, vem har inte världens goaste läsare om inte jag, tack för att ni finns och lyfter mig som ni gör. Gofisar!
 
"Fy farao vilken fin och trevlig/rolig blogg du har! Det är sådant som man vill läsa! kul... :) 
Det hade varit superkul om du gjorde `såhär-gör-man´ videos på tricks som du lär/har lärt dina hästar göra jag vill verkligen trickträna men jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja... :) Maila mig gärna! 
Världens finaste hästar har du! Jag är superimpad."
 
 





Kommentarer
Fanny Nilsson

Alltså, jag har tittat in nästan varje dag på denna blogg sedan den stängdes i hopp om att den kanske kanske skulle öppnas igen. Jag hade nästan givit upp hoppet, när jag igår öppnade bloggen och till min stora glädje såg att sen var öppen igen!!!
Jag har saknat om att läsa om dina och Fifas fram- och motgångar, och om lilla och OTROLIGT fräcka nykomling! Vad jäkla häftig hon kommer bli tror jag!!

Härligt att du är tillbaka igen!! I min bok den mest intressanta och härliga islandshästbloggen i hela bloggosfären!
Heja heja Linda!!

Svar: MEN vad glad jag blev av din kommentar, så otroligt fint skrivet. Tack Fanny, det värmde om hjärtat! Så roligt att mina texter och bilder kan glädja och intressera andra, jag hoppas jag ska kunna göra det i fortsättningen med :) <3
mittangsull.blogg.se

2014-03-19 @ 19:57:57
URL: http://fannymarianilsson.blogg.se



Fia - islandshippolog in the making

Har faktiskt funderat i flera dagar på att fråga om jag kunnat få lösenordet, men inte vågat, haha. Så kan säga jag är jätteglad du öppnat bloggen igen! Har saknat den :D

Svar: Haha men vad go du är, klart du har vågat fråga lilla mig :) Men du har ändå inte fått lösenordet haha, ingen har fått det :) Kul att du uppskattar bloggen!
mittangsull.blogg.se

2014-03-19 @ 22:28:51
URL: http://meistaraverk.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?