Prova på trav :)

Eftersom jag hade en dålig dag idag så var jag lite brydd hur det skulle gå med ridningen, o andra sidan kräver jag ju inget speciellt heller, och jag behöver komma ut minst en gång om dagen så det var bara att bege sig ut. Samma runda samma fokus, lite mer samling och böj i skritten. Helt ok men man känner att hon är ovan. På hemvägen nere på strandvägen tog vi lite trav och galopp lång och låg. Det kändes ju kanonbra! Åtminstone traven, bra takt, fint gung, bra ryggaktivitet, ja hon kändes förvånansvärt bra. Dock slog hon i en hel del, men det kommer försvinna ju mer vi tränar upp styrka och balans, det kommer bli jätte roligt! Så lite stretch på detta då som hon blivit ännu bättre på, sedan back on track täcke och in i boxen för att käka och vila. Nej jag är jättenöjd med dagen :) Vi kör nog samma rejs imorgon, vill inte gå för fort fram. Längtar så in i norden efter att tölta!!!
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?