Oh my god!

Gaaah. Alfur kommer till Sverige i sommar!! Alfur frá Selfossi. Fyfan säger jag bara, han är min drömhingst, åååh blir alldeles lyrisk när jag ser honom. DEN hästen ska ja betäcka med någon av mina damer, helt klart, men inte i år. Jag har inte råd. Dessutom har ja ju inte ens ägt Kaera i ett år, börja tänka på fler hästar då? Neeh, jag må vara så jävla sugen nu när Alfur kommer hit och jag kommer vara sååååå avis på alla människor där ute som får den chansen, fyfan alltså, men gud vad roligt för dom, herregud! Fast nu har jag andats ut lite och känner ändå att neh det är inte läge för en hästbebis. Jag vill fortsätta rida och träna Fifa, och jag kommer ju knappats lägga drömmarna om henne på hyllan bara för att jag har Kaera i framtiden, jag kommer träna och satsa lika mycket på Fifan ändå även om jag har Kaera som förmodligen har bättre förutsättningar. Men som sagt jag har ju min unghäst att se fram emot och det räcker nog gott och väl ett tag :) Alfur min vän - jag får vänta på dig! <3
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?