K + S

Unghästar är väl fantastiska. Gröna och fräscha med oförstört huvud och har hela världen framför sig. Fasen vad kul det är att jobba på de där små grundsakerna, även om dom är små så kan det vara bland de störtsta. Och dom är ju så olika individer (haha inte bara unghästar utan alla hästar) men det är så himla roligt att se alla de små, även om man inte hunnit göra så mycket med sin unghäst så ser man ju ändå så tydligt deras personlighet och vad det är för typ av häst. Kaera tog mig med storm, hon är verkligen min bebis, och hennes kompis Solis är ju bra söt, sådär sockersöt med imponerande skritt. Jag tror det kommer bli en riktigt fin ridhäst och framförallt rolig att jobba med, nu är det ju inte jag som ska rida och utvecklas med Sollilja men det är alltid roligt att tänka kring andras hästar :) Jag bara längtar tills vi kan tölta sida vid sida med Kaera och Solis, dom är ju väldigt fina tillsammans <3
 
 
Snart vill jag ha en töltbild på dessa två med oss på ryggen ^^





Kommentarer
erica

Hihi det lär ju dröja ett tag innan det töltas och vi ligger ju steget efter hela tiden eftersom Solis är yngre :-) men om några år töltar vi nog fram på våra.små.. vilka härliga bilder man blir nästan lite rörd vad fint de passar ihop. .

Svar: Ja men det får ta den tid det tar, en dag så ^^ Ja dom var så söta ihop!!!
mittangsull.blogg.se

2014-03-02 @ 21:08:34
URL: http://solliljans.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?