Hovböld?

Kaera är väldigt varm höger hov och upp mot kotan med puls :( Usch blir ju så orolig jag. Hovslagaren trodde det kunde vara en hovböld, hon hade ju en hel del hålväggar, fickor i hovväggen. Dock kunde man inte se något tydligt och jag kan ju inget om sånt, men hon spraya på något homopatmedel och vi får hoppas på det bästa. Hon får stå inne nu ett tag, men nu kommer ju jag tyvärr oroa mig. Jag säger ju det, hon är värsta olycksfågeln!!
 
Annars var hon gudasnäll vid verkningen, och min hovis har inte direkt bråttom så det tog ju sin lilla tid, Kaera blev lite vinglig och smått otålig, men helt förståenligt, hon skötte sig exemplariskt tycker jag, go fisan mammas!
 
Detta kan man ju kalla hovböld, fyfan!
 
 





Kommentarer
Erika Pettersson

åh fy attans! :(

2014-03-18 @ 09:18:09
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?