Tog en liten ridtur :)

Fifan fick två pass idag, matte kunde inte låta bli! Först en körtur upp längs en skogsväg där hon för det mesta fick dra vagnen i skritt, jobba jobba :) Sedan på kvällen tog jag mig faktiskt en liten ridtur, och DET var LÄNGESEN. En väldigt kort och kravlös sväng nere på strandvägen under kvällsolen, myyyys! Hon kändes faktiskt fin och vilken skillnad ändå av all körning, snacka om att hon fått snabb och säker trav, kul! Hon var lite travtaktig i tölten från början men sedan släppte det och hon klocka på, jag tyckte hon kändes bra i alla gångarter. Kul var det också, åh nu längtar jag lite efter nästa ridpass, och något annat jag längtar efter och som jag SKA göra är att att ta henne till ovalen i Timrå, kanske gör det nu i veckan, vore kanonroligt ju!
 
 





Kommentarer
Titti

Men säg till så man får komma å kika om man har lite tid :)

Svar: Haha hua publik!! ;)
mittangsull.blogg.se

2014-06-03 @ 14:31:04
URL: http://livetpavischan.blogg.se



Titti

Joo kom igen! Vore ju kul å träffas å språka lite om inte annat :)

Svar: Ja träffas är ju alltid roligt :D!
mittangsull.blogg.se

2014-06-05 @ 07:28:57
URL: http://livetpavischan.blogg.se



erica

Blev de ingen ovalbana? Vill du kan jag kanske ev följa med å fota

Svar: Hehe ne dagarna gick bara förbi :) Kanske på lördag då:) Imorgon:) Ta finka o bil du med o packa in Bjarturfisen ;)
mittangsull.blogg.se

2014-06-06 @ 10:24:44
URL: http://isbrudarna.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?