Hästarna lever loppan!

Aah! Förstå vad jag älskar att gå upp till hästarna bara sådär, mysa och titta. Alla sju hästarna som verkar njuta till fullo! Det är verkligen livet och jag är så himla glad att de är en sån pass stor flock och att de kommer så bra överrens. De kliar och myser med varandra, biter och tjivas, sover och äter, vandrar och springer. Och jag själv tycker ju att de har den ultimata hagen, avlång och stor med mycket skog där de kan springa och leka, röja och böka, det kalla vindskyddet gjort av cement som de gärna står i, de stora öppna åkrarna som de rejsar över, sandmarker som de rullar i varje dag, diken som är en favorit att hoppa över. Ja de har det riktigt bra alltså. Ibland kan jag se spring och rejs-spår på backen, då har de varit i full gång igen, synd att en annan missar de stunderna men spåren säger ju sitt. Nej de har de riktigt mysigt och jag tror att ju fler de är desto trivsammare blir det!
 
 
 
 
Bitter: tagen av Erica
 
 
 
 
 
 
 
 
 





Kommentarer
Isabelle

Fina bilder!

Svar: Tack:)!!
mittangsull.blogg.se

2014-06-27 @ 00:18:19
URL: http://bells.blo.gg



Jennifer

Den perfekta tiden på året, hästarna får chansen att vara hästar tillsammans och du och jag får chansen att vara våra flummiga jag tillsammans ;)

2014-06-27 @ 00:25:30



A

Fantastiskt fint bete!!! Alla pållar borde gå så där.
Men vad gör Bitter?? hahahhahaha

Svar: Hahah ja Bitter kära Bitter, knasBitter..inte undra på att han är halt till o från =/
mittangsull.blogg.se

2014-06-27 @ 15:01:12
URL: http://alfagamma.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?