Ge mig en betäckning gud!

I år skulle det ha varit perfekt att betäcka Fifan pga många saker, och det är väl smart att planera in en bra tid. Så nu, nu hade det varit bra timning, men det finns inga pengar för det, och det är supersynd och mycket pga det tuffa året jag haft, DET förstör ju mycket, otur det har man mest hela tiden tycker jag men men. Jag vill så gärna ta föl efter Fifan och det har jag ju tänkt på i fleeera år, och nu.. nu när jag känner att det är dags så är det pengarna som styr och förstör. Himla tråkigt! Kunde ingen fin hingst "rymma" in till henne, eller en mycket generös hingstägare som kunde skänka en liten stund med sin hingst till min Fifa haha ;) Dream on liksom! Alfur frá Selfossi är ju en drömhingst som jag gärna skulle vilja att någon av mina damer hälsade på, men det blir i framtiden och kanske är det så att det är Kaera som får hälsa på honom, men just nu som första betäckning kräver jag nog ingen sån superhingst faktiskt. Nej men det är lite tråkigt men det blir ju inte alltid som man tänkt sig.
 
Finaste fifan med sin Jodis <3
 
 
 





Kommentarer
Alexandra

Leif säger att han kan fixa ett billigt pris.. ;) haha

Svar: Haha jasså, vad tycker Leif är billigt då ;)? Finaste Leffe :D
mittangsull.blogg.se

2014-06-30 @ 09:08:30
URL: http://alexaka.blogg.se



Annika

Söta!

2014-06-30 @ 15:54:51
URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Titti

Hon skulle få en ursöt baby :)

Svar: Ja det tror jag med ;)!!
mittangsull.blogg.se

2014-07-03 @ 12:30:06
URL: http://livetpavischan.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?