Fifas Bebis

Fann en bild på Fifas första och enda bebis, Jodis från Sörbygården -09
 
 





Kommentarer
Jenny

Vilken sötnos! Glömmer bort att Fifa haft föl innan. Har du skrotat planerna på att betäcka henne nu när du har Kaera?

Svar: Jag har skjutit på planerna för att jag köpte Kaera :) Men båda skall betäckas med en fin fin hingst en vacker dag ;) Skulle vara roligt att betäcka dom samtidigt men det blir nog så att jag betäcker bara Fifan första gången och sen båda i framtiden kanske:)
mittangsull.blogg.se

2014-06-08 @ 09:31:07
URL: http://videungens.wordpress.com



Anonym

Fun fact: jag fick träna Jodis under 3 veckor när jag gjorde min praktik ;) väldigt fina rörelser men ganska speciell i psyket haha... Men ja väldigt fin!

Svar: Jasså! Men gud vad kul, berätta gärna mer :)!! Fina rörelser har hon nog inte fått från mamma sin haha, men psyket kanske ;)
mittangsull.blogg.se

2014-06-08 @ 14:05:45



Erika Pettersson

gud så söt :D

Svar: ^^
mittangsull.blogg.se

2014-06-09 @ 11:36:44
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?