En till kråka!

Gleidi från Kvarnbacka. Haha det finns många kråkor där ute och den här var ju sjukt lik Kaera. Ett till syskon har jag funnit som också är till salu. Kolla huvudet på första bilden!! Jisses! Och benen, och hela kroppen, förutom magen då, denna var lite mer kompakt också ;) Jag behövde inte ens läsa rubriken, jag såg på en gång att detta var en Meitill häst. Så himla roligt att se Kaeras släktingar. Denna är lika gammal som Kaera, född -2011, Gleidi från Kvarnbacka, undra om hon och Kaera har växt upp tillsammans? Hmm. Nu har jag även gjort en ny kategori Kaeras släkt. Mest för min egen skull så ja hittar igen lätt!
 
 
 
 





Kommentarer
MalinS

På ridskolan är är instruktör har vi också en syster till ditt sto: Toppstjarna.
Supertrevligt sto med fina rörelser (egentligen en lite för fin häst för att gå på ridskolan!)
Bild (inte så bra dock) finns här: http://forsgard.se/index.php/ridskolan/ridskolehastar/ridskolehastarko

Svar: Aaah gick in och tittade på henne :) Vad kul att få se! Hade varit roligt att se henne under ryttare :)
mittangsull.blogg.se

2014-06-28 @ 22:36:22
URL: http://www.malinweb.se/blogg




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?