<3

Det finns många "nya" och "gamla"  människor som hoppat in i mitt liv, och två av dom är de mest underbara små varelser jag vet om. L och N. Vilka tjejer! Jag är helt såld på dessa underbara krabater <3 och deras mamma ligger mig mycket varmt om hjärtat <3 Trots att man mitt i natten ska behöva traska runt huset med stegen för att komma in ;) Nej men jag är tacksam över att jag har såna fina människor runt om mig. Och två av dom ska få glänsa lite i bloggen tänkte jag.
 
Minstingen som jag troligtvis pussat sönder, och "skrämt" sönder haha!
 
 
Och denna då, jag älskar verkligen den här lilla tjejen, jag saknar henne varje dag och det är verkligen en person som tagit mig med storm. Det är nog lilla N som jag umgåtts mest med tror jag när jag hälsar på herrskapet ;) Så fort jag ser N så ler hela jag, gounge!
 
 
"Moster" Lindas flickor





Kommentarer
Titti

Ska dit idag Linda när solen skiner :) Välplanerat va??

Svar: Ja det var ingen dum planering ;)! Hur var det då :)?
mittangsull.blogg.se

2014-06-01 @ 06:32:52
URL: http://livetpavischan.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?