Mycket på G!

Aah! Nu är det mycket spännande på gång fram över. Kaera ska ridas in och Fifan kanske väntar bebis, känns kanon roligt! Hoppas hoppas på att Fifan får en liten, det hade ju varit underbart! Lite fränt hade det varit ändå med en svartskäck, då har jag tre skäckar i olika färger haha. Jag nästan hoppas på en liten hingst, jag har ston så det räcker, lite mer maskulint i hagen vore inte tokigt, kanske Bitter skulle uppskatta *fniss*. Och Kaera får sina bakskor i veckan, ÄNTLIGEN, då blir det lite lastträning och en sväng till paddocken för lite bus och löshoppning med minstingarna. Sedan får vi hoppas att Fifan kan komma hem hyfsat snabbt så vi sedan kan påbörja körturerna igen, så Kaera kan hänga på (som jag väntat på hela sommaren) Vänja vid träns och sadel ligger inte långt borta nu heller, hoppas hon är snäll vid "inridningen" men det tror jag väl ändå ska gå bra, hon är ju så snäll överlag annars, mammas lillfis!
 
 





Kommentarer
Titti

Ja du får slänga en slant i önskebrunnen nu att det tar så du får tillökning :) Hon har bytt namn här. Salvekvick är det nya... Plåstrar på Baldur konstant.... Han är måttligt road ;)

Svar: haha, är salvekvick plåster eller ;)? Det är bra det!
mittangsull.blogg.se

2014-07-15 @ 14:39:59
URL: http://livetpavischan.blogg.se



Tessan

Ska du lämna iväg henne för inridning eller gör du det själv? :-)

Svar: Nej jag gör det själv är det tänkt :)
mittangsull.blogg.se

2014-07-16 @ 10:32:41
URL: http://Thereseflodin.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?