Ponnybus

Min häst fick komma på promenad idag. Jag är inte fullt återställd så vill inte rida än, men promenader är ju bara nyttigt. Så då tog jag silverdamen med mig och om hon blev glad! Vi busade hon och jag sida vid sida, hon flög i luften, bocka, stegra och älskade att busa med mig. Det är så kul att ha ett sånt band med sin häst, att man bara kan busa och leka sådär som vi gör. Den här hästen har sån stark personlighet, den starkaste jag sett!
 
Hon är otroligt min lilla ponnybus, och otroligt ful dessutom, faaasen vad det vrir om i magen när jag ser henne, TUNNA! Shit hur kan hon bli så rund?? Hon ser så jäkla.. gammal ut och sliten när hon får stå såhär och runda på sig, och inte rör hon sig så värst graciöst nu heller, men jag älskar min fula ponny ändå <3
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?