Nyskodd puppis!

I morse klev jag upp och tog in islandsdamerna, gav dom mat och fixade i ordning i stallet för att hovis skulle komma. Tog och bryggade lite kaffe som jag sedan tog upp till stallet i en termos. Hos mig ska det vara trevligt :) Fifan skulle skos om och det absolut skönaste med stall är att jag inte behöver vara med. Bara ställa in hästen i boxen och så går man upp efter ett par timmar och där står en nyskodd liten pålla. Jag gick och lade mig i sängen och sov igen i några timmar ^^
 
Det lustiga var att hovis hade lämnat ett meddelande där det stod att hon tyckte Fifan var varm höger bak och undrade om hon sträckt sig. Ja hon kändes ju lurig igår så det ligger något i det. Dock kändes hon inte varm när jag kollade men vi skippade ridningen idag och tog en liten prommis i det vackraste vintervädret hitills. <3
 
 





Kommentarer
Anonym

Hahaha men liiiinda!! Jag tog en kort snabb liten tur oå bjartur för att känna av sadeln lite en sista gång och jag tog exakt lila bilder som du haha ska lägga ut på bloggen ska du få se.

2014-01-16 @ 17:09:34




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?