Mm

Ny dag nya tag eller hur? Igår hade jag så ont i nacke och huvud igen. Jag kan bli tokig på det här alltså. Snälla snälla låt mig inte få ha ont idag. Jag måste i alla fall söka mer hjälp. Finns något som heter Vitalmetoden, en speciell massagemetod som brukar hjälpa mot det jag har spänningshuvudvärk blandat med migrän. Det är bara så, efter sju år har jag fått nog, det har blivit värre och livet är inte roligt längre så nu måste jag försöka alla knep som går.
 
Mina hästar har fått gått i två olika hagar ett tag. Fifa har fått stå själv i lilla sommarhagen och de andra två i den stora med fri tillgång till mat. De ser varandra hela tiden, de har ju bara vägen emellan sig, men samtidigt så vill jag inte ha Fifa själv. Så idag när höbalen tog slut fick hon komma in till de andra. Höbalen ska nu då stå i lilla hagen istället och så får Kaera och Bitter stå där över nätter nu och då istället, men annars ska de alla tre gå tillsammans. Fifa är så rund om magen, fattar inte medans Kaera är spikrak. Bitter är pensionär och har lite buk men inget mer. Just nu ser Fifa ut som en liten shettis :P Längtar tills vi båda är hel och bra igen så vi kan börja träna, och längtar tills karlsloken tog lite ansvar och fixa min transport någon gång, hur kan man lova och lova och det händer inget? O andra sidan vill man inte anlita någon annan för han är billigast, det kommer gå på en slant ändå men har vi anlitat någon annan har det blivit riktigt dyrt. Så vad gör man liksom...
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?