Fröken bus!

Jag tänkte att jag skulle ta med mig kameran idag, men äh jag ändrade mig, det var kallt och det skulle väl ändå inte funnits något att fota. Trodde jag. Kaera var på tårna, sprang som en liten hingst efter Elmo. Stegrade ett antal gånger mot Bitter och slängde med hovarna precis som en...liten hingst. Hon blir så jäkla stor och ställer sig verkligen rätt upp, ibland ser det ut som om hon vill lägga benen över Bitter, men den tråkpruppen avisar henne bara, han är så jäkla tråkig. Stackars minstingen, men hon gör tappra försök. Hon blir nästan lite små hingstig tycker jag haha. Dessutom verkar hon gilla att stå mycket på bakbenen, får hoppas att det inte är något hon får för sig i ridningen.
 
Fan att jag inte hade med mig kameran :P Och telefonen dog. Imorgon kanske hon har samma energi, kanske får ta med mig kameran. Annars då? Ja jag har fortfarande väldigt ont i nacke och huvud, det dalar väldigt så det finns inte så mycket att uppdatera om hästarna faktiskt. Fifa får stå ett tag tills jag är bra, jag kan ju lova att hon är rund om magen den jäntungen. Nu är kylan och snön här, så vi får hoppas att det håller sig så och att snön fastnar på isen någon gång.
 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?