Stall, häst, finka

Det har hänt mycket under det senaste året. Jag har "utvecklat" eller vad ska man säga, eeeh..införskaffat? Nej det är inte heller det rätta ordet jag letar efter, men jag som brinner så starkt för hästarna och ridningen så vill jag ju utveckla den livsstilen och det intresset. Så på under ett år har det hänt mycket med tanke på att jag nu har ett stall, jag köpte mig en lovande fin unghäst och nu har jag en välfungerande egen finka. Stall, häst, finka.
 
Det är ganska stora nya saker som hänt på mindre än ett år. Man bygger ju upp något mer och mer för varje år, sånt tar tid eftersom det både kostar och tar tid. Jag har verkligen lagt ALLA mina pengar på mina hästar. Jag köper sällan kläder till mig själv eller annat som jag kanske egentligen behöver, men mitt liv kretsar kring hästarna och de är dom som gör mig lycklig. Och jag ska skatta mig lycklig som har allt det där trots min ekonomi, jag har haft tur, även om det har kostat så har det kostat betydligt mindre än vad det brukar göra. Vill man något så går det oftast, man får kämpa lite för det och det har jag verkligen gjort. Efter sex år har jag kommit hit, det tycker jag ändå att jag är värd.
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?