Mys i stallet

Nu är det cosy i stallet, mysimys. Älskar att vara där och dona. Älskar mitt stall, det är så mysigt och fint, och precis designat efter mig hur jag ville ha det ;) Ska dock till våren måla det som är omålat samt skrubba rent väggar. Vitt är väl inte det mest praktiska i ett stall, men sååå snyggt, så det är bara att ta fram skrubb-borsten i sommar. Idag fick stallet vädras i det vackra vårvädret då massa nytt spån lagds i boxarna.
 
 
Stallets underbara utsikt. Klockan är strax fem här och fortfarande så ljust och fint <3 Våren är på väg!
 
 
 
 
 
 
 
 





Kommentarer
Jennifer

Hehe ja på filmen sprang dom mest av sig själva men det var jag som fick igång dom =) Gumpy är otroligt lätt att busa upp. Jag behöver bara titta lite lurigt på honom och smyga mig mot honom. Sedan hoppar jag fram mot han och då sticker han. Sedan behöver jag bara nästan titta på honom så fortsätter han varv efter varv efter varv =P Och denna gången hakade Chanel också på, annars brukar hon bara stå och titta på vid höbalen! ;) Men han är en riktig buspojke, när vi kör snöslunga, skoter eller fyrhjuling förbi så sätter han igång och kastar med huvudet och drar iväg i galopp och bara väntar på att vi ska komma förbi igen så han får busa lite! =) Chanel hon är ju mer lat av sig hon, hon kom faktiskt in i ligghallen igår kväll när jag satte mig där. Stod och bufflade lite på mig en stund men sedan vände hon på sig och la sig framför mig där och väntade på att få bli kliad <3 Men blev inte så långvarit då det kom en röd liten avundsjuk kille som Chanel blev sur på, men då hon ligger ner så skiter han i henne så till slut blev hon så sur på honom så hon klev upp och jagade ut honom därifrån! ;)

2014-02-27 @ 19:27:48




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?