Min bus!!

Idag har jag haft en underbar dag! Eller ja den startade lite jobbig då vi var på läkarbesök igen, vilket egentligen slutade bra men ändå något jag oroat mig över länge, nog om det. Det som var bra idag var promenaden med Fifa, Elmo och Martin. Vi tog en liten sväng ner till strandvägen och GOSCH vad jag och Fifa lekte. Hon studsa, slängde med huvudet, spansk skritt, nån form av piaff, galopp, sparka bakut ja det var fullt av bus. Jag kommer nog aldrig få en sån fin kontakt med en annan häst som jag har med Fifa, vi har så roligt ihop när vi båda mår bra. Jag mådde bra av att hon var så glad och framåt, det påverkar mig mycket. Hon har ju annars varit så grinig, seg och jag har fått dragit med henne på senaste tiden, inte varit så själv med andra ord, men nu var hon framåt och busig, ville bara busa och tjoa längs vägen. Mammas fis <3 Önskar jag haft kameran med mig, men givetvis hade jag det inte. Hoppas det fortsätter så här, det verkar ju som att behandlingen påverkat så mycket som den psykiska delen, och förhoppningsvis den fysiska :) Längtar tills jag får rida!
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?