Brunt

Min minsta flicka skulle vara så fin i brunt, jag skulle gärna vilja ha brun utrustning till henne men jag tycker det är svårt när det kommer till den färgen då den har så olika nyanser. Svart är ju alltid svart, men det finns så många olika bruna färger och det är absolut inte bara att finna rätta bruna matchande nyanser. Bruna träns verkar det finnas lite av och även där är det olika bruna nyanser. Det kan bli svårt att hitta träns i samma färg som sadeln. Det mest praktiska är att köpa en svart sadel, men jag vill inte vara praktisk, jag vill ha brunt till lill jäntan, jag vet att hon skulle vara så snygg i det!!
 
 
 
 





Kommentarer
Ida

Jag har en jättesnygg brun Equipesadel tillsalu ;)

Svar: Åh jasså:)! Men tyvärr är det inte aktuellt med en ny sadel just nu, men det vore inte helt fel ;)
mittangsull.blogg.se

2014-03-19 @ 07:19:25




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?