Återbesök

Nu har vi varit hos veterinären igen. In med busan i finkan och iväg. Per tyckte hon såg mycket bättre ut, nu rörde sig höger kors/ länd bättre. Den sidan har som sagt krampat och den höften har liksom inte velat tippat ner riktigt i rörelsen, men nu såg det betydligt bättre ut enligt Per, men vi körde en till behandling i samma område med tre olika sprutor i muskelavlappnande syfte. Samma som sist, dock körde vi ingen shockwave då Per inte trodde detta behövdes. Nu ska stumpan vila i en vecka sedan får jag börja rida succesivt, förhoppningsvis ska det gå vägen, alltså inga fler återbesök. Känner jag dock att det inte går som vi vill riktigt ska jag kontakta Per igen, men nu får vi hoppas på det bästa helt enkelt, längtar redan till att börja rida och träna. Nu kan jag ju fara till ridhuset också så det kommer absolut underlätta träningen. Inatt får tösa sova inne, min lilla tuss <3
 
Gaaah idag var det halt! BLANKIS. Och våran backe dessutom. Men det var nemas problemas, våran bil spann inte ens, den rullade upp hela vägen upp till sommarhagen utan problem, bara lasta av och kila hem :) Så jäkla skönt med en sån säker bil, det är ju nästan A och O tycker jag. Fast trots att den är en liten pärla så ska den bort, bort, bort och en volvo ska hit, hit, hit. Audin har ju krånglat till och från med glöggningslampan och det är vi bra less på nu, ingen mer audi trots att det är fina bilar. Nu blir det förmodligen en volvo, det har det ju pratats om i ett års tid så det kan det säkerligen pratas om i ett år till haha :P Nej men det är faktiskt skönt att ha en bil som tar sig fram i alla väglag, speciellt när jag ibland kan vara en stor mes bakom ratten.
 
Nej nu hoppas vi att allt går framåt, både med mig och med Fifan
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?