Tredje advent

Tredje advent hörrni. Wow. Vad fort tiden går nu mer sedan man blev vuxen. Ja menar som barn gick det hemskt trögt mellan varje advent, och nu swhip! För min graviditet har julen varit en.. vad ska jag säga... milstolpe? Vad jag har gått och räknat och väntat till julafton ända sedan jag blev gravid. Varför? Jo först och främst har jag ju kommit in en rejäl bit på veckorna, då räknas jag vara i vecka 27 och har då bara 13 veckor kvar till bf. Sedan vet jag att min familj har handlat på sig en hel del julklappar bara till bebisen, så då blir det liksom lite mer verkligt för oss alla, det ska bli så mysigt och spännande att få öppna dom paketen som är till vårat lilla snöre. Sedan har vi sen länge planerat att inhandla allt efter julafton, kring mellandags rean åt bebis. Beställa vagn, köpa babyskydd, säng, skötbord, alla vårdgrejer, mer kläder o.s.v. Sedan är det inte långt kvar tills vecka 30! Så ja.. nu räknar jag ner de sista dagarna, jag är som ett uppspelt litet barn, sedan att jag älskar hela julen i sig gör inte saken sämre ;)
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?