Ser framemot helgen

Imorgon far vi till fjälls i klövsjö över helgen. Gud så mysigt, bara jag Martin och Elmo. Oxfilén tar vi med oss också, för här ska det lyxas på kan jag säga. Älskar att fara till stugan och sitta vid den öppna spisen, det är verkligen ro. Sedan att klövsjö är så vackert i sig gör ju inte saken sämre. Så blir det en tripp till dollarstore i svenstavik, bästa dollarstore enligt mig, där kan man nog fynda lite bra julklappar och något till bebbe kanske :) Tänk när vi kan ta med vår son/dotter, gud vad underbart!! Jag ser verkligen fram emot det, mysa med lill familjen. Jag är ju sån där som fantiserar om hur saker och ting kan bli och vad vi ska göra o.s.v. tänk att dra liten i pulka på fällskin genom byn, det är lite kyligt, lagomt med snö, en stjärnklar himmel och de små husen som lyser så fint. Och mysa framför elden som sprakar och ha någon gullig disneyfilm på. Aaaah, ja bara längtar <3
 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?