En uttråkad Elmo

Jag har en hysterisk hund här hemma. Han hoppar och piper och är helt tokig. Jag råkade säga högt i telefon till husse att vi skulle gå promenad med Elmo när han kom hem, och vips blev hunden hysterisk. Nu får jag honom inte lugn heller, suck. Jag har försökt underhålla honom så gott det går idag här inne med lekar, men hunden har sånt överskottsenergi så det duger inte. Han är uttråkad på dagarna och jag är väl inte ute och går lika mycket med honom längre. Han kan vara lös ute på gården själv men nu har han börjat tagit lite längre rundor utanför, just för att han är så rastlös, så det är bara att klä på sig, ta med fetmagen ut och gå med hundstackarn.
 
Såhär ser han ut om dagarna, uttråkad.
 
 





Kommentarer
Agnetha

Naw <3 ;) Nu börjas det! ;))

Svar: Haha usch säger jag ;)
mittangsull.blogg.se

2014-12-30 @ 05:45:10




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?