El fetto

 





Kommentarer
Titti

Harkel... Jag hoppas det är bara en unge däri....

Svar: Haha ja tror det mesta är maaaat :P Hon har lätt att gå upp i vikt men jag HOPPAS det inte bara är mat :O
mittangsull.blogg.se

2014-12-30 @ 15:37:02
URL: http://livetpavischan.blogg.se



Agnetha

När de blir feta så brukar de ju bli det på andra ställen, längsme mankammen tex.
Tror bebis jag. ;) Ni får ta bild tillsammans på magarna! ;-D

Svar: Haha ja vi får hoppas :) Haha ja fettona tillsammans ;)
mittangsull.blogg.se

2014-12-30 @ 19:29:25



Frida

Haha är du säker på att hon inte ska föla imorgon? :)

Svar: Haha kanske har räknat fel ;)
mittangsull.blogg.se

2014-12-30 @ 19:32:10
URL: http://fridabennerman.blogg.se



Elin

Hehe garanterat dräktig men även tjock ;)
Min såg ut sådär i slutet av dräktigheten.

Svar: Haha ja hon har ju ett par månader kvar så hon är garanterat tjockis, om det finns föl i magen så kan det ju inte vara så stort!
mittangsull.blogg.se

2014-12-31 @ 10:45:14




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?