Hon är saknad!

Förstå vad jag saknar min häst, nu har det gått så lång tid att jag till och med tycker det är lite små jobbigt. Jag vet att hon har det jättejättebra hos Titti och Baldur och jag slår vad om att hon gärna stannar där ett tag till, men för mig är det en plåååga, jag saknar henne enormt, jag har aldrig varit utan henne så här länge, någonsin, högst en vecka, nu har det snart gått en månad. Förmodligen kommer hon hem näst nästa vecka :) Efter våran semester och jag kan säga att jag läääängtar <3 Hon är den bästaste bästa! För övrigt brunstade hon tydligen om vad jag förstått så hon fick vara kvar ett tag till, det där hade hon allt planerat ut snuskpuppan min!
 
Lite lek från i våras
 
 





Kommentarer
Erika Pettersson

Varfö har hon varit borta?

2014-08-11 @ 09:56:50
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?