Händer en del

Det är så mycket som händer just nu, mycket underbara saker och mycket spännande saker. En del avslöjar jag och en del behåller jag för mig själv, ett tag i alla fall. Man kan inte säga allt heller ;) Det blir i alla fall ett händelserikt år som jag ser framemot. Kaera är ju ett av dom, eller ja hon ska ju egentligen stå mest hela vintern, om inte när jag tar med henne som handhäst vid rockarden då, men det där med inridningen är ju bara en kort stund just nu, sedan får man ju se mer framåt och börja mer "på riktigt" under det nya året. Fifan kanske ska få bebis vilket är SJUKT spännande, men tanken är väl att vi ska köra med vagnen ett bra tag i alla fall innan även hon får sin långa semester. Så vi får hoppas att det kanske kommer en litet fölis till sommaren! <3 Sedan ska kvigorna få besök av en herre i höst också, så då blir det kalvar nästa sommar, mycket bebis med andra ord hihi!
 
Fifas enda avkomma Jodis, så jäklans söt!
 
 





Kommentarer
Jenny

Spännande!
Hur länge är kor dräktiga förresten?

2014-08-09 @ 08:26:35
URL: http://videungens.wordpress.com




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?