Orange

På Grafströms var jag ute efter en repgrimma åt Kaera då den jag har hemma är i storlek full och glider bara irriterat omkring hennes ögon, så nu var det dags att finna en i hennes egna storlek. Så jag fann en riktigt stark (ej mjuk) repgrimma av märket Silvertip Halters - deras produkter kan du finna här. Jag tycker om att reptypen är väldigt stark, jag inbillar mig att det ger bättre "effekt" om inte, väldigt slitstark. Det blev såklart orange då jag är något frälst på den färgen och tycker Kaera passar rätt så bra i den. Till repgrimman kunde jag inte låta bli att köpa ett ONÖDIGT matchande grimskaft.
 
 
 
Sedan har jag ju pillat på bandage underläggen från Mias väldigt många gånger, så det slank med två oranga sådana också. Perfekt!
 
 





Kommentarer
Ida

Åh, vilka fina färger!

Svar: Eller hur :D! Det bara lyser!
mittangsull.blogg.se

2014-04-09 @ 18:18:41
URL: http://tobehappy.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?