Längtar till imorgon!

Red en kortis till skogs då vi ska träna i ridhuset imorgon för Lina. Det gick helt okej idag, Fifa ville dock bestäma lite själv emellanåt och var ganska taggad. Jag var inte riktigt nöjd med tölten då hon hade lite för bråttom och tappade ryggen emellanåt. För att få henne arbeta sig upp igen lade jag antingen till volter, red sidförande och varvade mellan galopp och tölt. När hon svarade helt okej på tölten och lyfte ryggen så gav jag mig och gick hemåt. Jag mådde ändå inget vidare idag, spänningshuvudvärk och nackvärk är något jag ofta får smaka på, nej det känns inte alls bra, nästan som om jag håller på att bli sjuk? Usch det får jag inte bli! Imorgon ska det bli sjukt spännande och kanonroligt, det var hundra år sedan jag red för Lina, och nu är vi ett helt gäng som ska samlas på klubben både för ridlektioner men även för information ang den nya bedömningssystemet. Längtar så inför imorgon, hoppas bara huvudvärken gått över och att jag känner mig skaplig, blir kanske en tidig kväll för mig.
 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?