Igår/idag

Igår var jag och Fifa i skogen för att klättra. Klättring och vattenträning tycker jag är superbra att ta till sig i naturen. Det är både sunt och man tränar i princip hela kroppen. Såg även att hon tog jättefint övertramp i traven trots kort tempo/jogg, roligt det har ju verkligen blivit utveckling. 
 
Idag tog vi en kort tur då Kaera skulle med som handhäst igen. Den här gången gick det inte lika lätt, Fifa var pigg och Kaera seg, haha det var inte i balans om vi säger så. Självklart gick det bra emellanåt, dom är så duktiga så, vi är ju tre gröngölingar på det här oh gör det bästa av det, men det är synd att jag ska behöva bromsa in Fifa hela tiden för att Kaera vimsar på där bak, och helt plötsligt ligger hon före oss, så det var som en jojjo idag. Ja det är bara att träna på. För övrigt tyckte jag Fifa kändes bra i tölten, jag tror hon tycker det är rätt roligt när Kaera är med, om inte annat får hon lite mer glöd i baken :)
 
 
 
 
 





Kommentarer
Erika Pettersson

Sv.
Tack för tipset :)

2014-04-04 @ 16:58:11
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Ida

Helt vanvettigt söta!

Svar: Jag tackar åt dom ^^
mittangsull.blogg.se

2014-04-04 @ 20:02:03
URL: http://tobehappy.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?