Brunstig så in i h*lvete!

Ingen ridning, inget hästligt, jag har tagit en break. Tror både jag och Fifan kanske behöver det. Kaera däremot är kåt som ett djur (haha bokstavligt talat) jag har aldrig varit på maken om en häst som skriker så mycket som hon gör. Jisses hela dagarna terrar hon Bitter, biter, skriker, särar på benen, skvätter, hon är ju heltokig! Bitter tycker förstås det blir jobbigt emellanåt, knuffar bort henne och går undan, men det dröjer inte länge förrän hon är efter igen. Det är många som är bra brydd vem det är som skriker så fasligt hela tiden, och Martin ringde för någon timme sedan och sa hur hon har skrikit och bitit Bitter i tre timmar (dock var hon lugn när jag var ut) men hon är ju väldigt brunst-tokig. Herregud. Både hon och Bitter måste ju bli helt slut!
 
 
 
Haha den här bilden är så rolig för precis här går Bitter tröttsamt förbi henne och knuffar till hennes rumpa haha.
 
 
 





Kommentarer
emma

Hej!
Tkr att du har en jättebra blogg och fina hästbilder!

Jag videobloggar i min blogg och nu undrar jag vad just du skulle vilja se för nånting? :)

2014-04-30 @ 15:56:29
URL: http://emmiisliv.blogg.se



Emma

Ja nu är det den tiden ja, det har även jag märkt haha. Flickan min går knappt att rida utan att hon stannar upp varannat steg och skriar efter andra hästar.

2014-05-01 @ 16:32:56
URL: http://www.saqubeck.forme.se



Tove

Haha, knas! Måste bara kolla, har du fått mitt mail? Tänkte om inte hade kommit fram eller om du bara inte har hunnit svara :)

Svar: Hej Tove, ja jag har fått ditt mail och skickat uppgifter till naturhunden :) Så nu är arbetet upp till dom :)
mittangsull.blogg.se

2014-05-01 @ 22:36:14
URL: http://raudur.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?