Tid och prioritering

Ligger efter med kommentarsvar igen och det finns ingen ursäkt på det mer än lathet, för tid har man alltid.
 
TID har man alltid, det gäller bara hur man prioriterar,  och så gäller det i mesta, inte bara i kommentarsvar. Mycket bortförklaringar - jag har inte tid - tid kan man alltid ta till sig, i alla fall när det handlar om att svara. Det ska inte ta dagar eller veckor att svara, det har man alltid tid för,  eller hur.  Allt handlar om prioriteringar.
 
Så jag erkänner och ber om ursäkt över min dåliga prioritering när ni så fint lägger tid och energi på mig. 
 
 





Kommentarer
Erika Pettersson

Man har inte alltid tid. :)

Svar: Tid att svara har man, veckor ska inte behöva gå :)
mittangsull.blogg.se

2013-09-15 @ 15:04:30
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?