fyra veckor

Linda din fjant, onödig energi att ampa sig så! Jag borde gå i någon kurs i nedvarv. Såret såg ju jättefint ut och svullnaden hade blivit mindre. Svallköttet hade också blivit mindre så har vi tur går det till sig av sig själv. Imorgon är det fyra veckor sedan hon skadade sig.
 
 
Aaaah skönt :) åh puppan jag blir så fruktansvärt kär i henne varje gång vi donar. Tänk att få känna sig så lycklig o superkär i sin häst, jag är lyckligt lottad. Martin sa det idag att hon är så himla snäll o lättsam och att det var en häst som han kunde gå ihop med. Jag tror han blir less på Fifa många gånger haha ja hon är inte bara inte min silverfis. Han brukar nämligen få vara min medhjälpare med hästarna :) haaah. 
 
 





Kommentarer
Sanna

De där såg ju jätte fint ut och jag skulle inte ens räkna de där till svallkött. Ja trodde de helt klart skulle vara värre ;)

Så de där behöver du nog inte oroa dej för! :)

Svar: Ja ne det var jättefint och svallköttet hade blivit mindre, puuh :) Vad skööönt det ska bli när hon slipper bandaget helt.
mittangsull.blogg.se

2013-09-28 @ 08:44:34
URL: http://alfakrulls.blogg.se



Agnetha

Vad skönt att det ser bra ut! Vill du lära dig avslappning så kan jag rekommendera Lars Uneståhls skiva "Avspänning" ;)

Svar: Kunde ju vara nått:O!
mittangsull.blogg.se

2013-09-28 @ 19:11:30
URL: http://agnethagothe.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?