Fotodag

Idag fick småttingarna komma på promenad och dessutom vara modeller framför kameran. Jag kan inte påstå att Kaera är en lika linslus som Fifan. Jag ville ha ett gemensamt kort på oss alla tre. Så fort Fifan var redo framför kameran hade hon blicken framåt med spetsande små öron "come on take a picture come on!" haha hon är så grym att fota, medans man fick peppa och ropa åt Kaera för att hon ens skulle se intresserad ut haha, olika töser. Ändå tycker jag Kaera är rätt rolig och lätt att fota också men idag var hon inte alls på modellhumör. Bilderna är inte tagen med min kamera utan Solliljas ägare, så bilder kanske kommer imorgon. Haha men jag vet inte om det blev någon vidare wowbild på alla tre, antingen ser Kaera ointresserad ut eller så ser Fifa konstig ut ELLER så gör matte en väldigt ful min. ^^
 
En liten filmsnutt kunde jag bju på, jag är inte den som gillar att göra videoblogg, vet aldrig vad jag ska säga då det känns så stelt framför en kamera, men nu hade jag inga nya bilder för idag så jag tog väl och spelade in en liten snutt. Kanske ska fima lite oftare sånt är ju roligt att ha kvar.
 
 





Kommentarer
Agnetha

haha, söööta Fifa som vände på huvudet när du prata med na! ;))
Kul med vidoblogg.... Vad fint du bor. Påminner o, Sillvikrn där jag bodde förut, :)

Svar: Haha ja hon är uppmärksam och bra nöjd tror jag att få gå själv ;) Ja vi bor hemskt fint, utsikt över berg och sjö var jag än är på gården :)
mittangsull.blogg.se

2013-09-29 @ 19:02:49
URL: http://agnethagothe.se



Titti

Vad duktig hon är Fifan :D Du har då lyckats bra med den hästen! Mina hade då rakt aldrig gått lös brevid sådär
Inte...

Svar: Tack vad söt du är :) Ja hon är speciell och jag hoppas jag kan få till det lika bra med Kaera ;) Dock ska man inte tro att Fifa lyssnar alla gånger, det stoet har en enorm egen vilja och kan få för sig både det ena och det andra ^^
mittangsull.blogg.se

2013-09-30 @ 06:08:10
URL: http://livetpavischan.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?