Vem är liten?

Igår passade jag på att binda jag upp Kaera på stallgången efter att vet varit här och vaccinerat. Andra gången hon stod uppbunden och hon rörde inte en fena, mysgumman. Det är sån skillnad på henne och Fifa. Hon är så..cool, medans Fifa är mitt lilla monster. Senast idag blev gav jag en djup suck då Fifa inte alls ville stå i stallgången och vänta medans matte mockade ur boxen, hon var som en unge med myror i brallan.
 
Eller när man ska ta på grimman, Kaera står alldeles stilla med sitt lilla huvud men Fifa ska få på sig grimman så fort hon bara kan och liksom fipplar med huvudet för att det ska gå så fort som möjligt (vilket det inte gör!) Kaera försöker varken nå efter mat eller saker när hon antingen blir ledd eller är i stallet, Fifa försöker varje dag, och det senaste hon gjorde var att fippla med bordet så hon höll på att riva ner det. Alltså vem är bebis här om jag får fråga?? Har jag missuppfattat det här eller :P?
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?