Praktikdags

Nu börjar min praktik i en förskoleklass i fem veckor framåt. Från att få kliva upp när man vill till att ställa klockan tidigt på morgonen huuh det är en väldig omställning, men kommer nog bli bra, djuren ska ju ändå ha mat så det är bara att pallra sig upp.
 
Jag har 1 km till förskoleklassen, min närmsta studievän ska också praktisera där och min mooor jobbar där, så det blev väl ett litet lyxpaket det! Nått sämre är att man kommer hem i skymning och det kommer vara mörkt när jag ska ut med Fifa. Alltså till verkligheten! På med pannlampa och reflexer, tuta och kör!
 
Ha en bra dag!
 
 





Kommentarer
Agnetha

Åh vad bra med lite praktik, eller..? :-) Håller tummarna att det blir kanon!

Svar: Jo då, hellre än massa läs och plugg o andra sidan kunde inte lärarna nöja sig med enbart praktik utan de var tvungen att lägga till ännu en kurs och med både seminarier OCH uppgifter.. :P Dom e inte kloka
mittangsull.blogg.se

2013-10-21 @ 18:11:13
URL: http://agnethagothe.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?