Lång vila

Tänk nu är Fifa inne på sin sjätte vilovecka. Såhär länge har hon aldrig fått vila. Faktum är att nu står hon inte för sin egen skull längre, jag skulle ha satt igång henne för någon veckan sen egentligen men det är lite korvigt i livet just nu och jag känner inte alls suget att börja rida. Jag får lite dåligt samvete men samtidigt får jag försöka intala mig själv att någon gång i livet får även min fläckiga lilla silverdam vara häst. Hon får bli lite rultig och ofit.
 
När jag ska sätta igång henne blir det framför vagn. Jag tror det är en bra start för oss båda. Framför vagn har jag inte samma krav heller, varken på henne eller mig. Dock måste husse svetsa några fästen till bakselen och nya skakelringar- hitills har jag lånat Ericas vagn då den sitter bättre i selen, men nu är det dags att vi gör något åt vår egna rockard, men det var ju det där med tiden, jag lever med en bonde OCH timmerförare som mer eller mindre driver företaget med sin farsgubbe, och jag kan lova det är ingen vidare kombination om man är ute efter fria tider, plus att de har skog också. Jag är ofta ensam med andra ord - o andra sidan träffar jag mina vänner nästan varje dag, men det är liksom en annan slags ensamhet när karln inte är hemma, då hoppas jag jädrar anamma att vi blir fet rika också om han ska jobba och vara borta så förbannat mycket ^^ Aja nu spåra vi ur samtalsämnet här haha.
 
SNART hoppas jag att Fifa får börja komma igång igen, och jag med dessutom.
 
 





Kommentarer
Agnetha

Är det en silettdäckel? Går det att sänka hållarna till skaklarna?

2013-10-14 @ 22:17:51
URL: http://agnethagothe.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?