Fifan!

Jag kanske inte har den flottaste hästen men fy vad jag älskar henne. Säga vad man vill om Fifa men åh vad jag är tacksam att jag har en lilla filuren. Vi är så lika hon och jag så det är inte sant. Hon är verkligen min bebis. Åååh jag blir så varm i kroppen när jag tänker på henne, hur fasen skulle jag kunna leva utan den hästen? Hon kommer föralltid finnas hos mig och jag kommer föralltid göra det bästa för henne.
 
Min fläckiga fläckiga sak du är så annorlunda och speciell, jag vill inte ändra något hos dig ett ända dugg! Jäklans häst som stulit mitt hjärta på det viset..
 
 
 
 
 





Kommentarer
Erika Pettersson

Aw! Ni hör verkligen ihop ni två. :)

Svar: Ja jag tycker verkligen det:)!! Hoppas ja och Kaera kommer matcha lika bra i framtiden vi med.. men Fifa är speciell o jag tror hon är svårklådd ;)
mittangsull.blogg.se

2013-10-11 @ 08:43:51
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Julia

Jag tycker hon är väldigt flott :))

Svar: Du är så himla söt Julia! :)
mittangsull.blogg.se

2013-10-11 @ 11:41:00
URL: http://ohjuliet.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?