Pynt

Småpyntade lite mer istallet igår. Köpte tre halmkransar till på biltema som kostar 30:- kr/st. Köpte mig även ett par guldiga ljuslyktor 10 :-/st samt en liten renfigur som jag föll för på biltema som jag inte minns priset på, 30:- kanske. Samt en julsäck haha, tänkte det kunde bli fint i ett stall men har ännu inte bestämt vart den skall hänga. En pläd till korgstolen fattas nu, sedan lite mer julpynt framöver, men det får räcka för ett tag :)
 
En till krans till andra dörren och det blev kanon!
 
 
 
En varsin krans till dörrarna in till stallet, tyckte det blev så mysigt och sött :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 





Kommentarer
Anonym

Vad tjusigt du gör

2013-11-08 @ 22:33:53



Paulina - Paulinas.se

Åh vad fint du har gjort. Jag vill också ha ett sådant stall! :)

Svar: Tack :) men du har väl hängt i rätt fina stall själv vad jag förstått :)?
mittangsull.blogg.se

2013-11-09 @ 08:49:23
URL: http://paulinas.se



Linnea

Superfint blir det! :D

Svar: Tack :D!!
mittangsull.blogg.se

2013-11-09 @ 11:46:39



Jennifer

Fattas bara lite julmusik och en julgran sedan närmare jul nu då ;) Tänk vad härligt att ha det och där vid jul kunna lyssna på julmusik medan man gör klar hästen för en liten rid/körtur. Och sedan när man kommer tillbaka så har man tagit med tidigare så det finns pepparkakor och glögg i termos så man blir så där härligt varm inombords! =)

Svar: Haha tror du inte jag tänkt på det haha ;) Har redan efterlyst en radio med cd och för någon dag sedan slängde jag en blick mot julskivorna. Letade även en termos som jag kunde ha varm choklad i uppe i stallet hahah ^^ Du får komma och julmysa i stallet ;)
mittangsull.blogg.se

2013-11-09 @ 13:38:48



Camilla

Vad fint! Nu blev jag också sugen på att pynta! ^^

Svar: Haha ja men visst blir man lite sådär julpyntssugen, det blir iaf jag när jag går i alla butiker och ser allt lull lull och myspynt. Man blir ju lite sjuk!
mittangsull.blogg.se

2013-11-10 @ 09:07:37
URL: http://fagriblakkur.wordpress.com



Sabina

Åh så mysigt du har det :D

Svar: Ja och mysigare ska det bli ;)hih!
mittangsull.blogg.se

2013-11-10 @ 18:18:31
URL: http://isbitarna.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?