Off picture

Jag har två objektiv varav ena har mycket längre zoom. Det är väl det jag använder mest för det blir helt klart finare bilder, ett mer djup och det är lättare att fota på avstånd, men ibland blir det lite tokigt och hästarna kommer för nära, såna gånger önskar man att man hade det orginala objektivet, för ibland ser det ut att kunna bli riktigt fina bilder. Eller så är det något i vägen - att de helt enkelt faller ur bild. Jätte tråkigt många gånger och jag har en ganska svår hage att fota i då det är mycket terräng. Jag har en hel del såna bilder på Kaera faktiskt..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





Kommentarer
Elli

Man ser iaf hennes fina steg på de flesta av bilderna ;)

Svar: Ja men visst :) Extra synd att det blir ur bild då :P
mittangsull.blogg.se

2013-11-04 @ 14:37:35
URL: http://wirrie-bell.blogspot.com



Yrsa

Hennes fina steg kommer ju med på bilderna i alla fall ;) Bloggdesignen går si sådär, men har haft fullt upp i helgen o idag, så blir nog klar i slutet av veckan senast :)

Svar: Ja hon rör sig så fiiint :) Ingen fara hörru jag har inte bråttom :)
mittangsull.blogg.se

2013-11-04 @ 17:47:13
URL: http://wildhoofbeats.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?