Granris i stallet

Att pynta med granris är en favorit hos mig. Jag tycker det blir en sådan urmysig stämning och vad kan bli mer jul än med en massa granpynt! Jag gjorde det ganska enkelt för mig och spikade fast vanligt granris jag tagit från skogen. Jag spikade in spiken någon cm och sedan vek jag spiken mot granriset. Har jag varit smart hade ståltråd varit en ideé för att linda och forma granriset bättre, dock var detta inget jag hade hemma just då, så jag fick improvisera. Jag pyntade både i "fikahörnet" och på stalldörrarna samt utanför stallet. I självaste stalldelen med boxarna har jag inte gjort något än men jag har mina ideér där också! Rockarden tycker jag däremot bara är i vägen och gör det fult, får se hur jag ska lösa det.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





Kommentarer
Yrsa

Gud så mysigt det vart! Snacka om julstämning, bara snön som saknas ;)

Svar: Jaaa och jag har riktig sån där julstämning i kroppen, vet inte hur mycket julsånger jag vrålat idag haha!
mittangsull.blogg.se

2013-11-15 @ 19:23:23
URL: http://wildhoofbeats.blogg.se/



Ekka

Vad myspysigt du gör de!

Svar: Ja visst blire lite mysis ;) Ne tänkte väl ja å ;) hih!
mittangsull.blogg.se

2013-11-15 @ 19:29:03



Ekka

Nee inte ska jag sälja henne :)

2013-11-15 @ 19:30:09



Camilla

Åhh så mysigt!!

Svar: Ja det blir som en liten skog där inne ;)
mittangsull.blogg.se

2013-11-16 @ 07:37:56
URL: http://fagriblakkur.wordpress.com



Julia

Åh vad fint det blir! Vill också ha ett eget stall så man kan pynta och dona som man vill :P

Svar: En dag får du nog ditt stall du med ;) Är du inhyrd hos någon nu eller?
mittangsull.blogg.se

2013-11-16 @ 20:05:07
URL: http://semtegensis.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?