Film

Jag har länge velat få lite hjälp att någon filmar mig och mina hästar eller när hästarna rör sig. Så idag fick jag hjälp av min älskade sambo. Det kommer lite småfilmer framöver, däremot gick det inte så bra att filma dom i hagen. Det är snooorhalt och superhårt! Stackarna, jag försökte filma lite själv igår också men det gick inge vidare alls, jag var så skakig på handen för kameran blir så tung med det stora objektivet och jag hann ju aldrig riktigt med att filma, sedan hade dom nog ingen riktig lust att springa heller. Fick någon snutt på Kaera när hon sprang men det är oskarpt från början, så himla synd. Sedan var det så halt för henne, det syns att dom tar det försiktigt. Jag får helt enkelt vänta tills snön kommer, då ska jag få till lite mer filmer på dom :)
 





Kommentarer
Yrsa

Snacka om steg och fin resning! Hon kommer nog bli en mycket fin ridhäst en dag!!

Svar: Ja hon rör sig väldigt flott :) Tänk med lite skor på hohoho haha :) Spännande!
mittangsull.blogg.se

2013-11-17 @ 15:12:54
URL: http://wildhoofbeats.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?