Fifan och jag - i en strålande dag

Idag var en bra dag! Jag hade superskoj med Fifan. Jag var så himla glad, massor med glädjande energi, tack tack för den dagen. Hon var så positiv och framåt. Töltade på som en klocka. Hon hade himla brått min lilla boll. Vädret var ju underbart dessutom med sol, det blåste en del men det gjorde ingenting, det var nästan så blåsten gjorde oss ännu gladare och busigare (vi hade storm här inatt dessutom och strömavbrott). Min lilla tös. Nu vill vi få vinterskor så vi slipper oroa oss för halka och kyl-väder, så vi bara kan gasa på obehindrat. Tyvärr ska det bli kallare i veckan och då lär det nog bli halt överallt.. IGEN.
 
 
 
 





Kommentarer
Julia

Vad härligt att det går bra!
Sv: Ja hoppas på det! :) Ja just nu står vi uppstallade på gården bredvid Jossans hus men antagligen så kommer vi flytta snart... får se hur det blir :)

Svar: Jaha du har alltså Stelpa hos Jossans familj :)?
mittangsull.blogg.se

2013-11-17 @ 17:07:18
URL: http://semtegensis.blogg.se



Titti

Ja nu är det inge kul underlag :/

Svar: Nej usch, vi är långt in i november och ingen snö..hmm kanske brukar vara så?
mittangsull.blogg.se

2013-11-17 @ 17:09:38
URL: http://livetpavischan.blogg.se



Yrsa

Svar: tack för tipset! Ska kika efter boken!

Svar: Ja men gör det, det är verkligen en inspirationskälla :)
mittangsull.blogg.se

2013-11-17 @ 17:47:47
URL: http://wildhoofbeats.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?