Nykter

Måste börja tacka alla fina läsare med pepp och stöttning, ni är guld värda. Imorgon ska jag faktiskt rida för Lina så vi får se om min motivaton stiger, HOPPAS!
 
Ikväll har man iaf firat valborg vilket jag INTE skulle göra hade jag strängt bestämt, men så hängde jag på en middag, och så stannade jag på förfesten och hängde sedan med till krogen.. man följde liksom strömmen som den gick, men ach nykter, för första gången jag är ute! H.Ä.R.L.I.G.T. kan jag säga och hua hur folk ser ut och ter sig fulla, haha jag tänkte:
 
- Ser jag också ut sådär onykter?
 
Hua det var så skönt att vara klar i knoppen, man behöver inte var rädd att skämma bort sig, sminket rinner inte och man ser fräsch ut, men det bästa... INGEN BAKFYLLA! Jaaaa så skönt. Blir helt klart fler nyktra kvällar, jag hade kul ändå, folk kunde ändå inte se att jag var nykter, jag är så glad och tokig annars haha. Så nu sitter jag här och är så jäkla nöjd att jag inte drack ett tjota. Längtar till imorgon hihihihi hemlis säger inget, inte än.
 
Hoppas ni fick en bra kväll!
En Linda för några år sen, lite lull :)
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?