En sväng till stan..

Tjo och tjim. Må snart dra vidare ska ta och träna för Lina nu på morgonen. Tränade för henne igår också hehe men det gick såådääär Fifan var inte på hugget mene.. hon brukar ju inte vara det efter en vilodag så det var jag väl beredd på. Traven var liksom borta :P Huh! Så nu jädrans ska vi ta tillbaka den. Dock hade jag sådan fruktansvärd migrän igår så jag kunde skjuta mig själv :( Så Linis fick hoppa upp och göra sista arbetet för jag pallade ändå inget mer.
 
Efter det ska vi två nötter till stan. Tjohejsan! Blir finnemang det. Efter lite shopping ska vi dra till Bergsåker. Josefine och Herkules från isbitarna ska träna för Lina så det blir ju kanonskoj. Är det någon fler som är nyfiken att träfa för Lina så kan ni höra av er till mig, I am her assistant! Haha. Det börjar bli en del folk faktiskt som har kontaktat mig via bloggen om att få hjälp av Lina, så det är ju great. Ni kan även gå in på www.linatornqvist.se om ni vill kika lite.
 
Nehepp dags att dra på sig ridbrallorna och masa sig ut.. i regnet :P
 

 





Kommentarer
Erica

Du blir mer som hennes manager :) lycka till tokigt med vädret men de finns ju kläder hihi

2013-05-14 @ 11:08:08




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?