Slut?

Beeeep god morgon huvudvärk, nemen god morgon Linda. Vad har du för planer för mig idag huvudvärk? Jo men jag tänkte nog som så lilla Linda att jag planerar ATT GÖRA DIN DAG TILL ETT HELVETE!
 
- Nämen tack kära huvudvärk, hoppas mr migrän inte tar över idag.
 
Beeep. Jahapp det blir en sväng till stan idag, eller utanför stan till en annan stad rättare sagt för lite goa hemliga planer och så en ohemligplan, jag ska nämligen försöka få tag på de där jädra biothane tyglarna som verkar vara slut precis överallt, iaf dom jag vill ha, så det blir väl en tripp till härnösand, usch inte det bästa stället precis, det räcker som det är när man är där i skooolan :P
 
Tänk vilken världens bästa sambo jag har som utan protester hänger med till stan efter jobbet (12 mil enkel resa) för ett par tyglar, kan man ha en finare människa i sitt liv?
 
Over and out





Kommentarer
malin

ja väldigt bra men väldigt hemsk!!!

2013-03-14 @ 08:57:12
URL: http://malinsjolander.se



Erika

Fy, huvudvärk eller migrän är inte o leka med. :/
Hade huvudvärk hela dagen igår och man blir ju helt död.
Hoppas de går över snabbt för dig.

2013-03-14 @ 10:04:07
URL: http://eriikapettersson.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?